Sivut

keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

Etsinnässä yo-mekko

IMG_4734
IMG_4731
IMG_4743

Heissan kaikki! Siitä onki taas päässy kulumaa pari kuukautta ku oon viimeks tänne kirjotellu, johtuen suurimmaks osaks koulusta ja kirjotuksista - jotka VIHDOIN ja viimein on ohi! Käytännössä mäki oon nyt sitte ylioppilas, enää lakki vaan puuttuu.

Lakista puheenollen, ajattelin olla valmistujaismekon kanssa hyvissä ajoin liikkeellä, ettei käy niin että jätän sen taas viimehetkeen ja sitte joudun valitsemaan vaan äkkiä jonku mikä ekana vastaan tulee. Alunperin suunnitelmana oli lyhennyttää mun vanhojentanssimekko valmistujaismekoks, mutta sitte ku se hetki oikeesti koitti niin tajusin etten mä sitä raaski tehdä. Mun vanhojentanssimekko on ostettu Zazabellalta, joten ajattelin että sieltä saattais löytyä saman tapasia mekkoja ku se mun vanhojentanssimekko, mutta vaan lyhyinä. Ja niin sieltä sitte löytyki! Tähän mennessä ku oon selannu eri nettikauppoja, en oo jotenki löytäny yhtäkää mun tyylistä mekkoa, mutta Zazabellan sivuilla kävi vähän päinvastoin ja olisin vaan halunnu tilata joka ikisen mekon mitä siellä oli! Jouduin kuitenki hillitsee itteni ja pitkän harkinnan jälkee valitsin sieltä sivuilta kolme sellasta mekkoa, mistä tykkäsin kaikista eniten.
Ajattelin nyt vähän esitellä teillekki näitä mun hankintoja, jos siellä vaikka sattuis olemaan joku jolla myös on jonku mekon hankinta edessä!

IMG_4780
IMG_4790
IMG_4799
Ihan ekana siis tää "lyhennetty versio mun vanhojentanssimekosta". Ei tää siis ihan täysin samanlainen oo, mutta tarpeeks lähellä kuitenki! Mun ajatuksena oli joko vaaleanpunanen mekko tai ihan valkonen, mutta tää vähän persikan/korallinvärinenki nyt sitte löysi tiensä mun luo just sen takia, että tää muistuttaa mun vanhojentanssimekkoa. Täytyy kyllä sanoa, että tykästyin tähän väriin ihan tosi paljon! En ois odottanu et se sopis mulle yhtään, mutta se korostiki tosi kivasti mun ihonväriä ja hiustenväriä! Positiivinen yllätys siis ;)
Jos mulla olis nyt omat rippijuhlat edessä, niin tää olis kyllä ehottomasti mun rippimekko! Jos siis sieltä löytyy rippikouluikäsiä niin suosittelen kyllä selaamaan Zazabellan sivut läpi jos ette oo vielä sopivaa mekkoa löytäny!
Tän mekon linkkiä en jostain syystä saa toimimaan, mutta osaatte sen varmasti ulkonäön perusteella etsiä TÄÄLTÄ!

IMG_4825
IMG_4808
IMG_4832

Toisena tää mihin rakastuin het ensisilmäyksellä sillon ku näitä mekkoja selailin! Tää jos joku on kyllä oikee kunnon prinsessamekko! Valkonen on aina varma valinta, joten tää oli mun ostoskorissa melkeen samantien ku tän näin. Rakastan kaikkea vähän tavallista näyttävämpää, ja sen takia tää varmaan erityisesti kiinnitti mun huomion. Tässä on tollanen vähän näyttävämpi helma ku noissa muissa mekoissa, mut sitte kuitenki koska tää on valkonen, niin se pitää tän mekon tosi yksinkertasena eikä tee tästä mitenkään yliampuvaa. Lisäks plussaa noista olkaimista! Vaikka olkaimettomat mekot onki tosi kivan näkösiä, nii silti niissä on se ikuinen ongelma ettei ne meinaa pysyä ylhäällä. Onneks tuossa edellisessä olkaimettomassa on nyöritys, niin sen avulla se pysyy tosi hyvin päällä, ku sen saa just niin tiukalle ku vaan tarvii.
Tää mekko löytyy TÄÄLTÄ!

IMG_4863
IMG_4855
IMG_4859
Viimeisenä vaan ei todellakaan vähäisimpänä, tällanen ihanaihana vaaleanpunanen mekko! Ku avasin tän paketin ja näin tän värin sieltä, nii mun teki mieli vaan huutaa koska tää on niiiin söpön värinen! Tää on just saman värinen ku mun vanhojentanssimekko, jotenki mä vaan päädyn aina loppujenlopuks tähän väriin vaik kuinka itelleni vannoisin että nyt sitte jotain muuta väriä. Tässä on kans plussaa noi olkaimet ja lisäks tää helma on ihanan kevyt ja fresh, et tää on mun mielestä tällanen näyttävä mut ei liian yliampuva, just sopiva yo-mekoks siis! Tää on tällähetkellä näistä mun personal favorite!
Tän mekon löydät TÄÄLTÄ!

Oon niin kiitollinen että Zazabellalla on verkkokauppa, koska ne kaikki mekot on JUST mun tyylisiä, ja täällä maalla ku asuu niin ei oo niitä Zazabellan liikkeitäkään lähettyvillä. Tää verkkokauppa on siis kaikkien meidän landella asuvien pelastus!
Tein tilauksen tiistai-iltana ja nää saapu mulle jo perjantaina, joten kauaa ei onneks tarvinu odottaa vaan pääsin nopeasti ihailemaan näitä ihan livenä. Sen jälkee mun lähes kaikki aika onki menny vaan näiden sovittelemiseen! Pahin on vielä edessä, ku mun täytyis valita näistä se minkä laitan sinne juhlaan. Oiskohan mahdollista laittaa nää kaikki samaan aikaan päälle? Tai jos vaan kävisin vähän väliä vaihtamassa mekon niin ei tarvis valita vaan yhtä? ;)
Jos sulla on yo-mekon, rippimekon, kevätjuhlamekon tai ihan minkä tahansa mekon hankinta edessä niin suosittelen todellaki käymää Zazabellan sivuilla tai liikkeessä! Se ihan oikeasti pelasti mut, en todellakaa tiedä mistä oisin löytäny mekkoa jos en ois tienny Zazabellasta. Rukoilen että oisin ollu myös rippimekon hankinta-aikaan tietonen Zazabellasta, oisin löytäny sieltä just sellasen mekon mitä oisin halunnu. Mutta onneks mä ny sain sitte oikeen monin kerroin sellasia mekkoja mitä halusin!

Jos joku näistä oli ehottomasti teidän mielestä kivoin, niin kertokaa mullekki, jospa mä sit sen avulla saisin päätöksen tehtyä jos en muuten!

IMG_4761
 

2 kommenttia:

  1. Munkin pitäs olla tän kevään ylioppilas ja olin jo ihan turhautunut etten löydä kivaa ylppärimekkoa mistään! No rippi- ja vanhojenmekko on zazabellalta, joten aattelin että kyllä sinne varmaan tulee joku mistä tykkään. Ja viime viikolla näin onneks kävi, että verkkokaupasta löysin ihanan valmistujaismekon! Nyt voi oottaa juhlia hyvillä mielin, ku tietää että ihanan mekon saa sillon laittaa päälle. :)

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka ihania mekkoja kaikki! ♥ Mun silmää miellyttää eniten toinen ja kolmas :)

    VastaaPoista