Sivut

keskiviikko 26. lokakuuta 2016

autumn

IMG_28422
IMG_28822
IMG_28182
farkut H&M
neuletakki Gina Tricot
laukku H&M
huivi Cubus
kengät Converse

Heiii kaikki! Syysloma tosiaan oli viimeviikolla, enkä ehtiny tekemään mitään järkevää! Tosin kävin mä Tampereella, mutta sielläki vaan yhen yön. Mutta tulipahan ainaki kunnolla lomailtua ku sai nukkua univelat kunnolla pois ja tehä kaikki tekemättä jääneet asiat pois alta!
Tähän mennessä syksyn ilmat on muistuttanu enemmän kesää ku syksyä, mutta "vihdoinki" alkaa viilenemään ja on tää ihana neuletakki-villapaita-huivikausi! Rakastan syksyä mutta samalla vihaan sitä, koska tulee pimeää ja onhan se kylmyyski pidemmän päälle inhottavaa. Ei pimeyskään niin paljo haittais jos ei olis hevosta, mutta ku sellanen kerran sattuu olemaan niin kaikki rutiinit menee uudestaan sen takia, ku pitää ehtiä tallille ennenku tulee pimeää (ja talvisin pimeää tulee jo 4 aikaa, joten ku koulusta pääsee puoli 3 niin aika kiire siinä on). Kesällä oli ihanaa, ku pysty ratsastaan vielä 7 illalla ja oli silti valosaa ja lämmintä. No, mutta eipä sille mitään voi! Viimesyksystäki selvittiin vaikka hevonen oliki joten kyllä tästäki. Sentään tänäsyksynä ei oo satanu! Tainnu oikeasti ehkä 1 tai 2 päivää olla niin että sataa. Välillä ku on oikeen laiskottanu eikä millään ois jaksanu tallille niin oon jopa kironnu tätä syksyä ku ei koskaan sada! 

IMG_29582

Ihaninta syksyssä on kuitenki se, ku joulu alkaa lähestymään! Mä rakastan joulua yli kaiken, joten nyt  ku illat alkaa pimenemään tässä lokakuun lopulla, alan päivä päivältä oottaa joulua enemmän! En jaksais oottaa, että saan laittaa huoneeseen entistä enemmän kynttilöitä ja ostaa lisää jotain ihania joulukynttilöitä ja saa laittaa huoneeseen jouluvaloja ja alkaa miettimään joululahjoja kavereille ja perheelle. 

IMG_29942

Mitään varsinaista asiaa mulla ei ollu, mutta halusin vaan tulla päivittelemään ettei täällä taas hiljene ikuisuudeks ja ku kerranki jaksoin yks päivä kuvaillakki! Lisäks koeviikko alkaa pian, joten en välttämättä sillon ehi kirjottaa, vaikka mun koeviikosta onki tulossa helpoin ikinä. Kauheaa että jo kaks jaksoa menny, enää kaks jäljellä ja sitte alkaa lukuloma ja mun lukio on periaatteessa jo ohi kirjotuksia lukuunottamatta. Hyi kauhea miten nopeaa aika menee!

Mutta eipä mulla sen kummempia, Kirjottelen mahdollisimman pian, mulla on vaihteeks taas kauhee motivaatio päällä! Mutta tsemppiä kaikille joilla tässä lähiaikoina on koeviikko, ja hyvää lomaa niille joilla nyt on syysloma!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti