Sivut

torstai 13. lokakuuta 2016

Valkoisemmat hampaat kotona

Heissan piitkästä aikaa ja anteeks tästä hiljaiselosta! Kirjotuksista on selvitty odotettua paremmilla arvosanoilla ja kirjotusten viemät voimat on nyt kerätty takasi! Niin monesti on tehny mieli kirjottaa, mutta osaks siihen on vaikuttanu kiire ja osaks taas tää mun kone joka vetelee viimesiään. Siinäpä onki mun joululahjatoive, uus läppäri! Saa nähä toteutuuko, oon nimittäin oikea tietokoneiden suurkuluttaja. 3 vuoden aikana mulla on ollu 3 eri konetta, koska satun saamaan AINA jonku maanantaiversion. Ja pahoittelen myös heti näin alkuun kuvien laatua, en tiedä mitä niille tapahtu, mulla oli myöskin flickrin kanssa ongelmia että oisko ne siellä jossain matkanvarrella huonontunu sitte, en tiedä.

Mutta kuitenki, nyt siihen varsinaiseen asiaan! Lukion alettua oon alkanu juomaan kahvia aika säännöllisesti. Usein vapaatunnilla löydän itteni kahvikuppi kädestä vaikka oon useasti jo luvannu, että sen lopettaisin. Kahvinjuonti vaatii veronsa - yks päivä hampaita pestessäni huomasin, miten paljo mun hampaat onkaan kellastunu! Ei ne koskaan mitenkään valkoset ookkaan ollu, mutta nyt ne on vielä entistäki keltasemmat. Oon kokeillu kaiken maailman valkaisevat hammastahnat yms, mutta mikään ei oo auttanu.
Yks päivä sitte päätin että nyt mun täytyy tehä jotain asialle, ja niinpä menin netistä ettimään jonkunäköstä ratkaisua. Päädyin Whiter.fi -nimiselle sivustolle, josta löysinki sitte mooonta vaihtoehtoa, jotka mahdollistaa hampaiden valkaisun kotona. Pitkän tutkiskelun ja kaiken sen valinnanvaikeuden jälkeen päädyin sitte Forever Whiten valkaisukynään, joka luultavasti on kaikkein yksinkertasin ja siistein vaihtoehto, ja mulle kaikista sopivin etenki ku en jaksa värkätä minkäännäkösten lamppujen ja liuskojen kans. Jos sullaki on valinnanvaikeus, ota rohkeasti yhteyttä Whiterin asiakaspalveluun, mäki sain apua sieltä ku en ollu ihan varma mikä ois mulle kaikista sopivin vaihtoehto. Ne siellä osaa varmasti auttaa suaki! 

IMG_25772
IMG_25832

Tää on siis kaikessa yksinkertaisuudessaan kynä, jolla vaan sivellään hampaiden keltasia osia ja niin se sitte valkasee ne. Hyvää tässä on myös se, että tää on helppo ottaa mukaan minne vaan ja tätä voi käyttää missä vaan! Vielä lisäks tässä on se hyvä puoli, että tää sopii myös aremmille hampaille. Mä en pysty syödä jäätelöä hampaitten puolesta ollenkaan, koska se vihloo ihan järkyttävästi. Sen takia oon myös vältelly tällasia hampaidenvalkaisujuttuja, ku oon pelänny et se aiheuttaa myös vihlontaa, mutta tää ei tunnu missään! Tätä siis uskaltaa käyttää vaikka olis miten arat hampaat. 

IMG_25802
Tänään sitte se kynä ilmesty postilaatikkoon, ja halusin heti päästä testaamaan sitä. En tiedä kuvittelinko vaan, vai vaikuttiko se jo heti ekan käyttökerran jälkeen. Ootan innolla, että nään lopputuloksen! Tätä tosiaan pitää käyttää 1-2 kertaa päivässä jos haluaa oikeesti näkyviä tuloksia. Eihän tällasilla kotona tehtävillä samanlaisia tuloksia saa ku mitä ammattilaisen käsittelyssä, mutta etenki opiskelijana budjetti usein estää ammattilaisella käynnit. Tää on siis budjettiin sopiva vaihtoehto, ja tällä saa myöskin helposti näkyviä tuloksia (kunhan muistaa myös muuttaa elämäntapojansa - ei tääkään taikoja tee jos edelleen jatkaa kahvinjuontia tai vaikkapa tupakanpolttoa).

IMG_25922
Jos siis kärsit samasta ongelmasta ku mä, käy ihmeessä tutustumassa Whiter.fi:n valikoimaan ja valitse sieltä suosikkis! Lupaan antaa teille jonkun ajan päästä ennen ja jälkeen kuvat kunhan ehin ton tuotteen testaamaan. Ylläolevassa kuvassa siis lähtötilanne, Tossa kuvassa mun hampaat tosin näyttää huomattavasti valkosemmilta ku mitä ne oikeesti on.

Onko joku teistä joskus testannu kotivalkaisutuotteita? Ootteko ollu tyytyväisiä? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti